21 Ocak 2012 Cumartesi

SOĞUKLA MÜCADELE YÖNTEMLERİ VE BEKLENMEDİK SEVİNÇÇÇ =)

Bir önceki yazımda soğuktan nasıl etkilendiğimizi anlatmıştım.Donan kapılara ve musluklara ilaveten cifim bulaşık sepetim ve bulaşık deterjanım gibi diğer bazı şeylerinde donduğuna tanıklık ettim ve sinirlerimin gevşediği noktada ise artık bastım kahkahayı :S Üç gündür  tek bir musluğumuzda su akmıyordu wc mizde bulunan küçük musluk hariç hepsi don kurbanı olmuştu.Bu üç gün içerisinde biriken bulaşıklar,çamaşırlar ve hatta makinada tam yıkanmak üzere kalan bulaşıklarda cabasıydı.Hal böyle olunca kullanıcak tek bir kaşığımda kalmayınca iş başa düştü ve kendimce bir yöntem geliştirdim ve bakınız bulaşıklarıma nasıl bir çözüm buldum :)


Bir leğene kettle da ısıttığım suyu buşalttım onla bulaşıklarımı köpükledim ,musluklu bidonada buzzz gibi su akıtan  tek musluğumuzdan bikaç posta halinde su taşıdıktan sonra ( malum şuan 34 haftalık hamileyim ve dr.umuza göre yatak istirahatinde olmam gerekiyor erken doğum riskinden ötürü :S ) üstünede suyu ılıtmak amaçlı sobanın üstündeki güğümde bulunan sıcak suyu ilave ettim ve bu suylada bulaşıklarımız güzelce duruladım.Ve sanırım KOCAMAAAAAANN BİR ALKIŞI HAKETTİMMM :))) Tabi tam bunları yaparken eşime yakalanmasaydım ve ondan 5 yaşında bir çocuk gibi azar işitmeseydim daha güzel olacaktı ama napalım artık,nihayetinde onunda tek düşüncesi benim ve kızımızın sağlığı  : /  Tabi çamaşırlarıma bir çözüm bulamadığım içinse onlar sepete yığılmaya devam ediyorlar :S

Derkeeeeeeeeeennn tamda az önce sularımızz geldi ve ben evde sevinç kahkahaları atıyorum bu sefer :D Yalnız benim sevgili eşim yine yaptı yapacağını,suların geldiğini anlayalım diye bütün evin musluklarını sonuna kadar açmış.Şuan evde yalnız olan ben ise foşşş diye bütün evi inleten sesle neye uğradığımı şaşırdım hangi musluğu kapatacağımı bilemedim koştur koştur bir banyoya bir tuvalete derken ufak çaplı bir maraton atlattık İSTİRAHATTE OLDUĞUMUZ :S kızımla :)

2 yorum:

  1. canım,yazını okurken ben bile yoruldum.
    :)
    rabbim güç kuvvet versin,zor şartlar gerçekten soğuk memleketlerde.
    bi antalyalı olarak,uzak şeyler bunlar bize:)
    sayfanı çok beğendim.
    izliyorum seni.
    bende seni bekliyorum sayfama.
    kucak dolusu sevgilerimle..
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahh sormayın insan nelere alışmıyor ki bende İSTANBUL doğma büyümeliyim ama 3,5 yıldır ALIŞMAK ZORUNDA KALDIĞIM çok şeyle karşılaştım malesef bu memlekette...başa gelen çekiliyor kısacası napalım hayırlısı diyelim artık ;)
      beğenmenize gerçekten çok sevindim bebeğim ve ben biraz daha toparlanınca uzun uzuuun incelicem inşallah sayfanızı emin olun ;)biraz vakit ve fırsat bulunca hemen gelen yorumları cevaplamak istedim şimdilik ;)
      bendende size kucak dolusu sevgiler,hoşçakalın....

      Sil